sâmbătă, 7 februarie 2009

...And they say people get bored.

Si pentru ca si de ce nu.Pe principiul (regretabil) daca altii o fac eu ce-am, am luat indrazneata decizie de a ma aventura in lumea *alege o descriere potrivita* a blog'urile.Sunt destul de sigur totusi ca dintre majoritatea persoanele care s-ar putea impiedica de acest blog sunt foarte putin (probabil deloc) interesate de viziunea mea asupra unor subiecte sau de filozofia mea generala asupra existentei noastre marunte.Nasol pentru ei.
Cam atat pentru inceput si...have a nice day :)

Un comentariu:

  1. Iti spun din proprie experienta ca e greu sa gasesti persoane care sa priveasca din aceeasi perspectiva ca tine lucrurile dar e mult mai placut sa le trezesti interesul, sa fie capabile sa descopere dedesupturile "existentei noastre" si sa vada dincolo de banalitatea cu care au fost obisnuiti.

    RăspundețiȘtergere