miercuri, 11 februarie 2009

wasted time...trist

00:31 - peste 6 ore trebuie sa ma trezesc pentru a ma duce la examen.Ok,nici o problema,in ultima saptama am invatat din greu,m-am concentrat iar acum sunt cu fortele proaspete.Urmeaza 6 ore in care o sa am un somn linistit pentru ca stiu ca sunt pregatit si ca maine voi trece.
Mda,era o realitate frumoasa.Si poate exista un univers unde alegerile mele au condus spre acesta realitate.Un univers in care am ales cu ani in urma sa nu iau o gura dintr-o sticla,in care nu am tras un fum,in care am avut ambitia sa ma pregatesc pentru facultatea care imi placea...in care saptama asta am ales sa invat mai mult,in care acum 4 ore am ales sa stau in casa pentru a-mi repeta in loc sa ies cu prietenii la o bere.Poate exista dar ce kkt conteaza? ar trebui sa imi regret deciziile? Si daca zici ca da tot nu ma intereseaza.In prisma tuturor alegerilor pe care a trebuit sa le fac sunt convins ca acum sunt la fel de bine pregatit cat voi putea vreodata sa fiu.
I pity regrets.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu