luni, 21 iunie 2010

another day

Stau si ma gandesc la nimic,imi pierd timpul si trebuie sa recunosc ca imi place.nu mai am rabdare de la o vreme.gasesc scuze si ma fac sa ma simt mai bine.de ce sa ma chinui? de ce daca stiu ca rezultatul va fi acelasi.bine,mint evident.ma mint.nu stiu ce o sa se intample,tot sper ca lucrurile o sa se rezolve de la sine.s-a mai intamplat,poate din noroc,poate inevitabil.
Stau si ma gandesc la o mie de lucruri.o mie de imagini viu colorate din care nu inteleg nimic.imi aduc aminte de un film si incep sa vad o legatura.sunt sigur ca s-a mai intamplat si altora,nu am cum sa fiu singurul.e devreme inca.mai am timp.
Poate am innebunit totusi.ce-i drept mi se atrage atentia destul de des.nu...nu e momentul pentru ganduri asa urate.trebuie sa ma concentrez acumi.sunt momente importante si ar fi pacat sa le pierd.macar a iesit un lucru bun din toata treaba asta,macar atat.sper sa fie adevarat de data asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu