luni, 21 iunie 2010

people are....complicated

Nu ma intereseaza ce gandesc pentru ca de obicei gandesc numai tampenii.nu ma intereseaza ce spun pentru ca de obicei spun lucruri pe care nu le gandesc.nu sunt deosebit dar asta imi spun ca sunt.imi place sa sper,imi place sa visez,imi place sa cred.ratiunea mea este proasta.traiesc din inertie si foarte rar imi aduc aminte si asta ma intristeaza.conteaza ceva?
Nu pot.nu stiu ce si probabil nu este important.sunt foarte ciudat.nu m-as suporta daca n-as fi eu.imi vine greu si asa.au fost si multe ce-i drept, sau doar mi s-au parut mie.tot dracu ala e.si e prea frumos ca sa pot sa-l apreciez.cateva secunde sunt prea mult si o viata e prea scurta dar ce bine suna.asa trebuie?
Nu stiu.nici nu ma intereseaza.pot sa-mi tip in cap pana nu mai e nimic de auzit.pana la urma raman cu mine cum am fost mereu.cum mi-a placut.poata o sa ma prind odata.si nu o sa conteze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu