luni, 21 iunie 2010

bonus

Sopor Aeternus by Liviu
Concubinaj by Gabi



Traiesc pentru a vedea sfarsitul!
Si ma privesc din umbre
Ganduri ce transcend absurdul.
Aud in soapta cateodata
Pustiul ca un eremit,
Imi zambeste asta-noapte.

Frunzele vibreaza sacadat ,
Asfaltul-mi geme printre maini,
Frige pamantul sub mine
Iubesc lumina asta
Mi se termina sfarsitul
Si-as vrea sa-mi reneg prezentul
Dar ajuns acolo sus,n-am gasit decat ruina
Geamuri sparte si tutun si miros de motorina
Ma opresc sa admir aureola agatata-ntr-un corn
Vad un domn…ma invita la bourbon
Accept , imi zambeste sardonic
Voiam sa-l iau in brate,sa fug

El voia sa-i putrezesc in genunchi
Eu vroiam doar fum
Speram sa ma tina in palme
Spera sa-l am in gand
Dar intr-un minut – calaul adoarme
Ce gluma proasta a fost si asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu