sâmbătă, 5 iunie 2010

timpul dintre secunde

Ok so, ce se intampla cu noi? asteptarile noastre, sperantele noastre ( as putea sa zic si visele noastre dar as provoca confuzie ) au sanse sa se materializeze vreodata? raspunsul meu este : evident ca au in plm ! nu asta e problema.putem sa facem orice.problema este ca nu stim ce kkt vrem sa facem.bine, sa clarific putin...nu ma refer la "vreau sa termin facultatea".in primul rand ai fi un exemplu trist de fiinta umana daca nu ai gandii cel putin atat de departe.in al 2-lea rand nu asta e important pentru ca o sa se intample oricum.inevitabil o sa termini o facultate,inevitabil o sa te chinui sa iti completezi un cv si inevitabil o sa ti-o iei la muie pe piata locurilor de munca.dar e doar o picatura din furtuna.
problema mea sunt proprile mele asteptari.sunt dezamagit.ma intreb daca o sa fiu fericit luand mai mult decat suficienti bani facand ceva care nu imi place.ma intreb daca o sa fiu fericit cand o sa ma uit in ochii cuiva si o sa vad doar obisnuinta.si ma intreb daca sunt nebun fiindca cer mai mult decat merita un om ca mine.
ajung la concluzia ca NU,NU si ce plm ma intereseaza!

2 comentarii:

  1. " plm " ?? :P Timpul si mie imi e dusman bafta in ceea ce-ti doresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am nimic cu timpul mane :P chiar imi place de el.am probleme cu mine decat :))

    RăspundețiȘtergere